Postgrau en Nutrició Clínica i Salut Pública

11 octubre 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Dirigit als professionals sanitaris que desitgen perfeccionar els coneixements en l'àrea de la nutrició i l'alimentació.
  • Quadre docent format per professionals experts de la nutrició.
  • Dissenyat específicament per a la formació no presencial.
Presentació

Els temes relacionats amb el món de l'alimentació i la nutrició són d'actualitat permanent en els àmbits científic, tecnològic, sanitari i social.

La nostra societat es preocupa de disposar d'uns aliments segurs i garantir-los, interessant-se cada vegada més per les relacions entre alimentació i salut, en el vessant preventiu a més de com a coadjuvant en la terapèutica de moltes malalties.

Aquestes relacions, generalment complexes, requereixen un coneixement cada vegada més profund de tots els components dels aliments i les seves accions sobre l'organisme, plantejant necessitats de formació continuada per als professionals sanitaris relacionats amb aquest món tan interessant.

Aquests cursos, en els quals hi han intervingut més de 40 prestigiosos professionals del món de la nutrició des de diferents àrees de treball, pretenen completar aquesta formació necessària amb un enfocament global i integrador, avalat pels darrers desenvolupaments i tendències.

Acreditació acadèmica

Diploma d'Especialització/de Postgrau en Nutrició Clínica i Ciència Avançada dels Aliments per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.