Postgrau en Organització i Gestió d'Institucions Educatives

15 juliol 2017

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Presentació
La gestió de centres educatius compromesos amb la innovació i la qualitat requereix plantejaments sistemàtics i pràctiques professionals complexes, així com la participació eficaç en els processos de gestió, dirigint-los d´una manera adequada. Aquestes tasques precisen una formació i una capacitació especialitzades.

Existeix un gran nombre de titulats universitaris, molts d'ells vinculats professionalment al món de l'educació, que precisen i reclamen una formació i una especialització complementàries que, habitualment, no poden obtenir amb estudis de primer i segon cicle. Així mateix, l'oferta formativa en aquest àmbit de la capacitació i del perfeccionament s'ha limitat gairebé sempre a les modalitats presencials.

Les restriccions que suposen els horaris i els calendaris rígids, la impossibilitat de fer compatibles l'exercici professional i l'assistència a les accions formatives, els problemes derivats dels desplaçaments, juntament amb altres raons, originen unes necessitats i unes expectatives que, fins a ara, no havien estat cobertes.

Conscient d'aquestes necessitats, el Departament de Didàctica i Organització Educativa de la Universitat de Barcelona i l´IL3 presenten aquest màster en la seva modalitat online, amb la finalitat de promoure l'adquisició de capacitats associades a la direcció, la gestió i l'administració d'institucions educatives, a través d'un programa de continguts teòric-pràctics.
Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Organització i Gestió d'Institucions Educatives per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 33 crèdits ECTS.