Postgrau en Producció i Gestió d'Espectacles i Festivals

Final curs:
14 setembre 2017
Horari:

L'horari de les classes serà habitualment dilluns i dimecres de 16:45h a 21:00h (en ocasions excepcionals pot ser modificat)
Es podrà cursar en sessions presencials en català i de forma semipresencial en anglès.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Prepara professionals en un sector creixent amb formació precisa i tècnica en l'àmbit de la gestió i producció tècnica d'espectacles.
  • Impartit en col·laboració amb l'Institut del Teatre i la Fundació Romea, institucions àmpliament reconegudes del sector.
  • Dissenyat i adaptat a les noves directrius de l'EEES.
Presentació

El món de l'espectacle en directe ha crescut i s'ha diversificat molt en els darrers anys. La posada en marxa d'un gran nombre d'espais públics i privats de difusió escènica, musical o d'oci, tant amb una programació clàssica com alternativa o multimèdia, ha comportat una demanda creixent de professionals de la producció i la programació d'espectacles.

Conscients d'aquesta necessitat, la Universitat de Barcelona, l'Institut del Teatre i la Fundació Romea, tres institucions àmpliament involucrades en la formació professional i en la reflexió sobre el món de l'escena, han decidit unir esforços per emprendre aquest nou programa de postgrau.

El curs, de 30 crèdits ECTS, amb unes pràctiques professionals incorporades, complementa la seva proposta lectiva amb uns tallers de disseny d'una proposta específica de producció que l'alumnat, en petits grups, prepara amb el suport de tutors amb àmplia experiència professional i que s'acaba defensant davant d'un tribunal acadèmico-professional a final de curs.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Producció i Gestió d'Espectacles i Festivals per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.