Postgrau en Sistemes de Qualitat en la Indústria i la Recerca Farmacèutica

Modalitat Semipresencial

Experiència de l'alumnat

"Ha estat de gran utilitat per al desenvolupament del meu treball diari com a tècnic de garantia de qualitat"

Amaya Garcia,
Quality Assurance Technician en Mylan Pharmaceuticals

Veure el vídeo

Tipologia:
Postgrau
Crèdits:

Preu:
3.370 *
Idioma:
Inici curs:
21 abril 2017
Final curs:
26 gener 2018
Horari:

Sessions presencials tres divendres de 17:00h a 21:00h i dissabtes de 9:00h. a 14:00h., més la cloenda del postgrau. Les sessions presencials es podran seguir per videoconferència.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Tracta les novetats europees i internacionals més recents del sector, permetent dissenyar un sistema de qualitat integrat, flexible i adaptable
  • Ponències durant el curs amb professionals de reconegut prestigi en el sector
  • 12a edició del Postgrau, que ha format més de 300 professionals en sistemes de qualitat farmacèutica
Presentació

La gestió de la qualitat és un element fonamental en qualsevol estratègia empresarial, i representa un punt especialment crític en la investigació i la producció de fàrmacs. El sector necessita professionals preparats davant els importants canvis recents en les normatives relacionades amb la indústria i la investigació farmacèutica.

El Postgrau en Sistemes de Qualitat en la Indústria i la Recerca Farmacèutica et prepara per al desenvolupament d’un únic sistema de qualitat integrat, que permeti complir les normatives europees i internacionals, com ara les Bones Pràctiques de Fabricació (GMP), les Bones Pràctiques de Laboratori (GLP), les Bones Pràctiques Clíniques (GCP), les ISO, les guies de la ICH i la FDA o les normes de farmacovigilància, entre d’altres.

Adquiriràs habilitats professionals i coneixements perquè siguis expert en qualitat farmacèutica: dur a terme anàlisis de riscos, supervisar el compliment de les normatives, optimitzar els recursos existents, superar auditories internes i externes, implementar noves instal·lacions de procés, validar equips i processos.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Sistemes de Qualitat en la Indústria i la Recerca Farmacèutica per la Universitat de Barcelona.

Curs propi dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.