Postgrau en Territoris Creatius i Turisme Cultural

IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Format pensat especialment per als professionals que volen seguir una formació específica en paral·lel amb la seva activitat laboral.
  • Iniciativa pionera en el marc de la Unió Europea amb l'objectiu respondre a una necessitat de formació.
  • Proporciona una formació de qualitat per reciclar els professionals en actiu i formar a les noves generacions.
Presentació

La Universitat de Barcelona ofereix el curs de postgrau especialitzat en Territoris Creatius i Turisme Cultural en un format pensat especialment per aquells qui volen seguir una formació específica tot desenvolupant la seva feina.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Territoris Creatius i Turisme Cultural per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54