Postgrau en Territoris Creatius i Turisme Cultural

Fi projecte:
14 setembre 2017
Horari:

Semipresencial. Docència presencial: del 6 al 17 de febrer de 2017.

Lloc:
IL3 - Universitat de Barcelona. C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona

* L'import inclou taxes administratives de la Universitat de Barcelona

Tres raons per escollir-lo
  • Format pensat especialment per als professionals que volen seguir una formació específica en paral·lel amb la seva activitat laboral.
  • Iniciativa pionera en el marc de la Unió Europea amb l'objectiu respondre a una necessitat de formació.
  • Proporciona una formació de qualitat per reciclar els professionals en actiu i formar a les noves generacions.
Presentació

La Universitat de Barcelona ofereix el curs de postgrau especialitzat en Territoris Creatius i Turisme Cultural en un format pensat especialment per aquells qui volen seguir una formació específica tot desenvolupant la seva feina.

La formació intensiva es concentra en dues setmanes, amb un seguiment tutoritzat online durant la resta de l'any, a través del campus virtual de la Universitat de Barcelona, el qual es complementa amb un treball de recerca o el desenvolupament de un programa de pràctiques.

Acreditació acadèmica
Diploma d'Especialització/de Postgrau en Territoris Creatius i Turisme Cultural per la Universitat de Barcelona.

Curs dissenyat segons les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior i equivalent a 30 crèdits ECTS.