maig

Conferència Axxon: GBfoods, un cas d'interemprenedoria.

Inici: 18:00h. Activitat de lliure accés.

Conferència Axxon: GBfoods, un cas d?interemprenedoria.

Les nostres organitzacions han d’apostar per la innovació, l’emprenedoria i l’impuls de models de gestió que alineïn els seus equips, proveïdors i clients cap a la creació de nous espais i oportunitats.

PONENT

Clara Bartra.
Gallina Blanca.

Clara Bartra.

Growth Center Director - Disruptive innovation at Gallina Blanca.

Clara Bartra, ens presentarà el model d’innovació de la seva companyia. GB Foods ha fet de la innovació el seu principal motor de creixement. Coneixerem els principals processos actius de la companyia per al desenvolupament de la innovació en el seu sector.

Clara Bartra es declara una apassionada convençuda del poder de la innovació i l’emprenedoria. És aquesta convicció, compartida, la que ens ha portat a l’Axxon 2016; un Axxon plenament orientat a la identificació i capacitació del talent (intra/inter) emprenedor.