març

BUSINESS AFTERWORK MARKETING. Digital Analytics: beneficis per al negoci

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

BUSINESS AFTERWORK MARKETING. Digital Analytics: beneficis per al negoci

La capacitat de les empreses per emmagatzemar dades segueix augmentant, però les dades per si soles no són suficients. S’han de treballar per transformar-les en informació concloent que ajudi a les empreses a prendre decisions encertades.

La Business Afterwork “Digital Analytics: beneficis pel negoci” es desenvoluparà a càrrec de Manuel Bruscas, director d’Analytics & Insights a eDreams ODIGEO i cofundador de BcnAnalytics, i Enric Quintero, fundador i CEO de Metriplica, ambdós experts i docents del Postgrau en Digital Analytics. L’objectiu de la sessió és comprendre els beneficis de l’analítica digital i el valor que pot generar a les empreses en les quals treballem. També veurem alguns exemples sobre com es posa en pràctica i les eines que podem utilitzar per dur a terme aquesta estratègia.

PONENT

Sr. Manuel Bruscas.
edreams

Sr. Manuel Bruscas.

Director d'Analytics & Insights a eDreams ODIGEO i cofundador de BcnAnalytics.

• Director d’Analytics & Insights a eDreams ODIGEO i cofundador de BcnAnalytics.
  • Ha desenvolupat la seva carrera professional en companyies com Desigual, Vistaprint, Fav24 o Oliver Wyman i ha realitzat un gran nombre de projectes a nivell internacional a Europa, Amèrica i Àfrica.
  • Llicenciat en Business Administration & MBA per ESADE.
  • Activista contra el malbaratament de menjar.
Sr. Enric Quintero.
metriplica

Sr. Enric Quintero.

Fundador i CEO de la consultora Metriplica i un dels pioners de l'analítica web a Espanya.

• Fundador i CEO de la consultora Metriplica i un dels pioners de l’analítica web a Espanya.
  • Amb una extensa experiència, ha desenvolupat la seva carrera en empreses com Ogilvy Interactive, eDreams, Multiplica o Vueling.
  • Llicenciat en Ciències i Tècniques estadístiques per la UPC.
  • Seminar Leader de Google Analytics,
  • Membre del Yahoo Web Analytics Consultant Network
  • Consultor autoritzat de ComScore o IMB, entre d’altres.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54