oct.
2016

Business Afterworks Marketing: La clau de la comunicació actual: SEO, Social i Content Marketing.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

La clau de la comunicació actual: SEU, Social i Content Marketing.
Estem vivint en una època de grans canvis en la manera de comunicar-nos. Google, Facebook, Instagram, Twitter y els blogs, entre d’altres, són els principals canals online que les empreses fan servir per arribar a la seva audiència, però... Com es poden optimitzar les campanyes? Com es destaca la marca de la resta? Com es pot obtenir més visibilitat a través de l’optimització de la web, d’un contingut de qualitat i de campanyes en social media? Com ens podem posicionar a Google amb cerques competides? Quins són els reptes actuals?

Lillia Baali (Head of SEO) i Laura Tufari (Head of Social Media & Content Marketing) de eDreams ODIGEO Barcelona ens resoldran tots aquests dubtes, ens explicaran la seva experiència i de quina manera es relacionen el Social, el SEO i el Content Marketing per generar impacte de marca i de campanya a través de casos reals.

Si et dediques al màrqueting o vols conèixer aquesta experiència de primera mà, no ho dubtis. Reserva la teva plaça i vine a conèixer l’experiència de les dues expertes en sector travel.

PONENT

Lillia Baali.
eDreams

Lillia Baali.

Group Head of SEO, eDreams ODIGEO.

Laura Tufari.
eDreams

Laura Tufari.

Head of Social & Content Marketing, eDreams ODIGEO.