juny

JORNADA DE DRET DIGITAL, INTERNET I XARXES SOCIALS.

Inici: 17:30h-20:40h. Activitat de lliure accés.

JORNADA DE DRET DIGITAL, INTERNET I XARXES SOCIALS.

Dins del marc del Màster de Dret Digital i Societat de la Informació, et convidem a la jornada de Dret Digital, Internet i Xarxes socials.

Programa:

La Jornada inclourà la MASTERCLASS "CIBERDELICTES I COMPLIANCE", a càrrec del magistrat ELOY VELASCO (Audiència Nacional).

17:30 h - Presentació i ponència inaugural de la jornada: Oportunitats i reptes professionals: cap a l’advocacia digital.

Rodolfo Tesone.
Director del Màster de Dret Digital i Societat de la Informació de la Universitat de Barcelona i president de ENATIC.
Jordi Ferrer. Codirector del Màster de Dret Digital i Societat de la Informació. Soci fundador de Cyberlaw Consulting i membre fundador de ENATIC.

18:00 h - MASTERCLASS: La reforma del Codi penal: ciberdelictes i compliance.

Eloy Velasco
. Magistrat de l’Audiència Nacional.

19:00 h - CÀPSULA: Privacitat i protecció de dades: nou Reglament general de protecció de dades de la UE. Novetats principals, reptes i oportunitats.

Víctor Altimira.
Advocat de Logic Data Consulting. President de INBLAC.
Irene López. Sòcia directora de Logic Data Consulting.

19:20 h - CÀPSULA: Compliance i il·lícits digitals.

Jordi Ferrer.
Eduardo López. Vocal de ENATIC.

19:40 h - CÀPSULA: Comerç electrònic i propietat digital.

Eloi Font.
Soci fundador del despatx Font Advocats. Membre de AAULETEC.
Nacho Amadoz. Advocat i assessor legal de la Fundació.cat.

20:00 h - CÀPSULA: Dret digital i persones (menors).

Pilar Tintoré.
Vocal de la Secció d’infància i adolescència de l’ICAB.
Josep Cañabete. Advocat, CISA.

20:20 h - Taula rodona Alumni: Èrika Montalván, Pere Ferran, David Busquet i Fabián Solís.

20:40 h - Cloenda.

DESTINATARIS

Professionals de l’àmbit jurídic interessats en desenvolupar la seva carrera professional en l’àmbit del dret digital.

PONENT

Eloy Velasco Núñez.

Magistrat de l'Audiència Nacional.

• Dirigeix el Jutjat Central d'Instrucció número 6 de l'Audiència Nacional espanyola.
  • Va ser director general de Justícia dels governs de la Generalitat Valenciana.