oct.

Emergent Learning: el futur immediat de l'educació.

Inici: 18:00h. Activitat de lliure accés.

Emergent Learning: el futur immediat de l'educació
Mirar de predir el futur sempre és un exercici arriscat i amb grans possibilitats de fracàs. De totes maneres, ja són massa els senyals que ens indiquen que el model educatiu que ens acompanya des de fa diversos segles no està complint els seus objectius. La disjuntiva és si seguim insistint en millorar-lo o, en una era que clama per la innovació, ens decidim a explorar noves alternatives. Per sort, la tecnologia ens va servir com l’excusa perfecte per redissenyar el sistema educatiu i assegurar-nos que compleix la seva missió fonamental: preparar els joves per protagonitzar la vida que els espera.

DESTINATARIS

- Responsables de formació en empreses, administracions públiques, entitats o organitzacions de formació, que estiguin desenvolupant projectes de formació corporativa.
- Professors, coordinadors, tutors en actiu que vulguin millorar el seu coneixement de l'ús de les tecnologies educatives a l'aula (ensenyament primari, secundària o universitària).
- Professionals de l'administració pública interessats a contribuir a la transformació del sistema educatiu actual.

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:
espiral_solo_logo_trans

PONENT

Javier Martínez Aldanondo.
Catenaria

Javier Martínez Aldanondo.

Gerent de Gestió del Coneixement de Catenaria, consultora especialitzada en l'aprenentatge i gestió del coneixement, i director de Knoco Ltd.

• Llicenciat en Dret per la Universitat del País Basc i Màster en Internet Management per l’Institut Català de la Tecnologia.
  • Consultor de l’ONU i del Banc Mundial a l’àrea de gestió del coneixement, i del Banco Interamericano de Desarrollo en l’àmbit de comunicació i aprenentatge.
  • Professor del curs Fonaments i Eines de la Gestió del Coneixement de la Pontificia Universidad Católica de Chille.
  • Membre del comitè d’arbitratge de la Revista Innovación Educativa de la secretaria acadèmica de l’Instituto Politécnico Nacional de México.
Fa 20 anys que treballa amb organitzacions del sector públic i privat (àrees financera, farmacèutica, utilities, forces armades, retail, mineria, educació, etc.) en projectes orientats a la millora de resultats mitjançant la millora del desenvolupament a través de la gestió del coneixement, treball col·laboratiu i de l’aprenentatge presencial i virtual.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54