set.

Business Afterworks Management: Navegar per l'univers d'emocions.

Inici: 18:30h-20:30h. Activitat de lliure accés

BUSINESS AFTERWORKS MANAGEMENT: Navegar per l'univers d'emocions.

Vine a conèixer l'Univers d’Emocions, un mapa gràfic de qui som i com interactuem. La importància de les emocions en les nostres vides i a l'entorn laboral i en les relacions amb altres persones i professionals.

Anomenem les emocions amb paraules, però en general sabem poc d'elles. En aquesta activitat formativa es proposa transformar les paraules que expressen fenòmens afectius en un mapa que ens ajudi a navegar pel complex univers de les emocions. Saber on som i on volem anar; entreveure com podem navegar pel món emocional amb més probabilitats per arribar a bon port. Tot això repercuteix en el benestar personal, social i laboral.

Més informació del projecte a: http://universodeemociones.com/

DESTINATARIS

Professionals interessats en el desenvolupament de la intel·ligència emocional en les organitzacions. Poden ser professionals de recursos humans, relacions laborals, ciències del treball, psicologia, etc ....

PONENT

Rafael Bisquerra Alzina.

Director del Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching a l'Entorn Laboral del IL3-UB

• Doctor en Pedagogia i Catedràtic d'Orientació Psicopedagògica a la Universitat de Barcelona i coordinador del GROP.
  • Director del Màster en Intel·ligència Emocional a les Organitzacions de IL3 - Universitat de Barcelona.