gen.
2017

BUSINESS AFTERWORK MARKETING: L'Experiència d'Usuari com a prioritat per al 2017.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

Empreses com Wallapop, Cabify o jobandtalent són exemples coneguts d’empreses que anteposen el comportament de l’usuari per al seu producte. Però, realment és tant estratègic? Realment totes les empreses necessiten professionals dedicats a l’experiència d’usuari? La resposta és sí.
L’experiència d’usuari és la clau de la innovació i creixement i ja comptem amb més de 10.000 persones que responen a aquest perfil a LinkedIn a Espanya. Cada dia hi ha més i més ofertes de feina perquè cada vegada hi ha més empreses que decideixen invertir en un equip propi d’Experiència d’Usuari.

Per comprendre més aquesta estratègia i veure com s’aplica, comptarem amb Lucho Dominguez, UX Desigh Research Lead of Product Strategy i amb el Dr. Adrian Fernandez, Senior UX Researcher a Wallapop. Els dos treballen per conèixer i analitzar el comportament del consumidor en la seva interacció (en el context real) amb el producte. L’experiència d’usuari és l’eix estratègic a les empreses per les quals treballen. Parlarem de Design Thinking, Design Research, Solució Creativa de Problemes, Service Design, etnografia, shadowing....

Vine a conèixer la seva experiència de primera mà, veure com posen en marxa els projectes, com els desenvolupen i com els implementen.

PONENT

Lucho Dominguez.

Design Research Lead for Product Strategy at Telefónica R&D.

• Amb més de 15 anys d’experiència al món digital, ha treballat en projectes com Firefox OS, Firefox Hello o Movistar Video LATAM.
  • Llicenciat en Ciències de la Comunicació i Màster en Comunicació Digital per la Universitat Ramon Llull.
  • Docent al Postgrau en Estratègia i Disseny de l’Experiència d’Usuari de la  School of Continuing Education - Universitat de Barcelona.
    .
Adrian Fernandez.

Senior UX Researcher a Wallapop.

• Investigador d’experiència d’usuari a Softonic i investigador postdoctoral a la NC State University.
  • Professor en diverses universitats i escoles de negoci.
  • Doctor en Enginyeria Informàtica per la Universitat Politècnica de València.
  • Màster Universitari en Enginyeria i Tecnologia de Sistemes Programaris.
  • Docent al Postgrau en Estratègia i Disseny de l’Experiència d’Usuari de la  School of Continuing Education - Universitat de Barcelona.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54