set.
2016

Business Afterwork Marketing: El fundraising com a estratègia del tercer sector.

Inici: 18:30h-20:00h. Activitat de lliure accés

El fundraising com a estratègia del tercer sector.
Avui en dia, la captació de fons és un repte per al tercer sector, i les ONG han d’estar preparades per desenvolupar estratègies de fundraising. Vine a descobrir quins plans d’acció de captació de fons segueixen les ONG que utilitzen la captació de fons privats com a estratègia de generació de recursos.

Sota el guiatge de Fernando Morón (Asociación Española de Fundraising), Gisela Genebat (Oxfam Intermón) i David Camps (Fundació Vicente Ferrer), aprendrem les novetats i tendències d’aquesta professió i rebrem les claus per introduir el fundraising a les institucions del tercer sector.

A més, tindrem l’ocasió de conèixer la informació més rellevant i les conclusions del XVI Congrés de Fundraising, celebrat al juliol a Madrid i organitzat per la Asociación Española de Fundraising.

Si t’interessa la captació de fons, no perdis l’oportunitat d’assistir a aquesta conferència amb els millors professionals del sector.

DESTINATARIS

Professionals d'organitzacions petites i mitjanes del tercer sector, voluntaris, membres d’associacions i fundacions que vulguin introduir o millorar estratègies de Fundraising a la seva entitat, així com professionals del màrqueting i comunicació que vulguin aprendre sobre captació de fons.

PONENT

Fernando Morón.
AE FUNDRAISING

Fernando Morón.

Director gerent de l'Asociación Española de Fundraising.

Vint anys d’experiència en gestió i coordinació de relacions amb empreses per a ONG; tant en el seu vessant econòmic de recaptació de fons per al finançament de projectes, patrocini d’esdeveniments o fons generals, com en altres modalitats d’acords destinats a la cessió de béns i serveis, voluntariat corporatiu o cessió de coneixements. Les entitats per les quals ha treballat són Ayuda en Acción, Aldeas Infantiles SOS España, Fundación Corresponsables o Fundación Secretariado Gitano.
David Camps.

Fundraising and Marketing Manager at Vicente Ferrer Foundation.

• Director de màrqueting i fundraising de la Fundació Vicente Ferrer i col·laborador amb la Fundació Catalunya Cultura.
  • Cofundador de l’Asociación Española de Fundraising l’any 1997, vocal responsable de lobby i RRII de la junta directiva.

Ha desenvolupat la seva carrera professional com a directiu d’àrees funcionals de fundraising, mecenatge, màrqueting, comunicació i RRPP d’organitzacions com el Gran Teatre del Liceu, Fundació MACBA o Oxfam Intermón, entre d’altres.

Gisela Genebat.

Fundraising Manager a Oxfam Intermón.

• Responsable de captació de fons d’Oxfam Intermón des del 2003.

Des del 2011 forma part de la junta directiva de l’Asociación Española de Fundraising i és membre de la comissió ètica del fons d’inversió MicroBank Fons Ètic FI. Durant més de 15 anys, va treballar en el sector privat com a responsable de màrqueting i publicitat.