feb.
2015

Diverteix-te treballant. La Gamificació per al desenvolupament professional, fidelització i retenció del talent.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

La Gamificació s’ha convertit en la nova tècnica per influir en equips, atès que comparteix valors positius de l’organització i potència la motivació, la competitivitat, l’esforç i la col·laboració.

El fet que s’hi pugui implementar en qualsevol àrea, l’eficàcia a l’hora de motivar i guiar el participant, i les possibilitats que ofereixen les tecnologies pel que fa a la creativitat i l’anàlisi, explica l’auge que la Gamificació està experimentant a nombroses empreses.

La Keynote de Gamificació s’enfocarà en:

• Tècniques per a l’aplicació de models de Gamificació de forma transversal, per àrea funcional segons la tipologia de cultura empresarial.
  • Maneres d’avaluació de resultats.
  • Mostra de casos d’èxit.

DESTINATARIS

Directors de recursos humans, responsables de formació, desenvolupament de talent, selecció i altres professionals que treballin en l’àmbit de recursos humans, així com directors o responsables de les diverses àrees funcionals que gestionen equips de treball.

PONENT

Iñaki Huarte Gorraiz. Director de l'estudi de Gamificació Ouiplay
Ouiplay

Iñaki Huarte Gorraiz

Director de l'estudi de Gamificació Ouiplay

• Director de l'estudi de Gamificació Ouiplay.
  • Professor de Gamificació en la Carrera en Disseny i creació de Videojocs Creanavarra.
  • Coordinador i Co-Fundador GamificationWorldMap & GamificationWorldAwards.
Sergio Jiménez Arenas. Fundador de Game On! Lab
Game On! Lab

Sergio Jiménez Arenas

Fundador de Game On! Lab

• Creador del Gamification Model Canvas, Fundador de Game On! Lab i Cofundador del Gamification World.
  • Congress Gamification Designer.
  • Autor i Speaker.
  • Professor associat en ESADE, ESIC / ICEMD i LaSalle.
  • Ambaixador de Juegaterapia.