juny

Keynote Session. La innovació com a estratègia de creixement en l'organització.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

Keynote Session. La innovació com a estratègia de creixement en l'organització.
  • Què vol dir innovar? Com es pot plantejar la innovació a les empreses? Tipologies d'innovació.
  • La innovació genera valor o frustració? Què és Innovation Network? Qui pot innovar i qui ha d'innovar?
  • Com impulsar la innovació a les organitzacions? Quines són les claus per impulsar la iniciativa i la involucració dels treballadors creant una metodologia d'innovació interna?
DESTINATARIS

Responsables o directors de RH, de desenvolupament de negoci o de producte, directors generals, CEO i altres professionals impulsors de la innovació en les seves organitzacions o en les àrees funcionals.

PONENT

Maria Cardenal
Vueling

Maria Cardenal

Head of Product Development en Vueling

• Més de deu anys desenvolupant productes i serveis innovadors i de generació de valor.