gen.

Keynote Session: El lideratge estratègic de la direcció de Recursos Humans

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

Keynote Session: El lideratge estratègic de la direcció de Recursos Humans

Quina participació hauria de tenir el director de recursos humans en l'estratègia de l'empresa? Quin rol ha d'assumir en els processos de canvi estratègic? Quines capacitats i habilitats hauria de tenir per assegurar canvis exitosos?

Correspon als responsables de Recursos Humans promoure les actituds necessàries i assegurar-se que els empleats tinguin les capacitats i habilitats perquè l'evolució empresarial resulti exitosa.

Sentir-se part del negoci és una característica clau del nou líder del departament de recursos humans.

DESTINATARIS

CEO, Directors Generals o Directors de Recursos Humans, així com responsables, comandaments intermedis i altres professionals clau dins del departament de recursos humans.

PONENT

Àngels Paredes.

Consultora de desenvolupament de persones i organitzacions.

• Directora Postgrau Desenvolupament del Talent a les organitzacions
  • Co-directora del Executive Program en Direcció de Recursos Humans d'IL3-UB
Teresa Niubó

Teresa Niubó.

Directora Recursos Humans en Affinity Petcare.

Olga Salomó

Olga Salomó.

Human Resources Business Partner Europe and Animal Health & Consumer Health en Boehringer Ingelheim.

Cristian Rodriguez-Ferrera.

Director de RRHH en Vueling Airlines.