abr.
2016

KEYNOTE SESSION: Gestió del talent: com dissenyar amb èxit un pla de mobilitat internacional.

Inici: 18:30h - 20:30h. Activitat de lliure accés.

La mobilitat internacional va començar sent una necessitat derivada de la progressiva internacionalització de les empreses en un món cada vegada més globalitzat. No obstant això, avui dia constitueix una oportunitat única per al desenvolupament del talent, les carreres professionals i l'excel·lència organitzativa. Les persones marquen la diferència, i comptar amb els millors professionals en un equip és garantia d'èxit. En aquesta conferència aprendrem a valorar la mobilitat internacional com a font d'avantatge competitiu a partir de conceptes com ara l'aprenentatge experiencial i la intel·ligència cultural.

DESTINATARIS

CEO, Directors Generals o Directors de Recursos Humans, Directors de Desenvolupament de negoci, així com responsables, comandaments intermedis i altres professionals clau dins del departament de recursos humans.

PONENT

Marc Rocas
Kedia

Marc Rocas

Cultural intelligence researcher and consultant.

• Founder and Director at Kedia Internationalization Services
Evelyn Garcia

Corporate Head of Global Talent and International Assignments d'ACCIONA.

• Sòcia Directora de Kayros Institute.
  • Membre de la Càtedra d'Internacionalització Empresarial i del Fòrum d'Internacionalització i Capital Humà de ICADE.
  • Doctorat en Intel·ligència Cultural.