maig

Neurolideratge: l'eina per construir equips d'alt rendiment

Inici: 18:00h. Activitat de lliure accés.

Neurolideratge: l'eina per construir equips d'alt rendiment

Un enfocament metodològic que proporciona al líder la capacitat per entendre i aproximar-se al seu equip coneixent en profunditat les característiques diferencials de cadascun dels professionals amb els quals col•labora per desenvolupar-ne el potencial i rendiment. Com predir el comportament de l'equip per tenir un control més alt sobre els resultats dels projectes? És possible utilitzar arguments emocionals per generar un compromís més gran? De quina manera el líder pot adaptar el model de comunicació als professionals amb els quals col·labora?

DESTINATARIS

Responsables o Directors de recursos humans, així com Directors o responsables d'altres àrees funcionals de l'empresa: màrqueting, comercial, operacions, tecnologia, etc. que gestionin equips de treball.

PONENT

Marta Ligioiz Vázquez

Metgessa, Neurociència- Neurobiologia del Comportament.

Metgessa, Neurociència- Neurobiologia del Comportament. Coach professional. Intel·ligència Emocional. Neuromanagement.