juny

BUSINESS AFTERWORKS MARKETING: La neurocičncia aplicada al Customer Experience.

Inici: 18:30h. Activitat de lliure accés.

BUSINESS AFTERWORKS MARKETING: La neurocičncia aplicada al Customer Experience.
Quins beneficis podem obtenir de la neurocičncia en l’experičncia del client? Com els nostres processos mentals inconscients influeixen en la decisió de compra? A cŕrrec dels experts Dra. María López i el Sr. Oscar Peón, descobrirem quč ens ofereix la neurocičncia i com influeix en els processos mentals per millorar l'experičncia de compra i com afecten el Customer Experience.

A més a més, tindrem l'oportunitat de viure una demostració de la tecnologia de Bitbrain. Veurem com ha estat aplicada i quins resultats ha tingut en casos reals.

18:30 h. – Benvinguda
18:40 h. – Oscar Peón – L’experičncia del client des de l’enfocament emocional
19:20 h. – María López – Demostració de tecnologia neurocientífica
20:00 h. – Torn de preguntes
20:10 h. – Fi de l’acte

DESTINATARIS
Directors i tčcnics de mŕrqueting, investigadors de mercat, publicistes, comunicadors i responsables de user experience que vulguin aprendre sobre la neurocičncia, neuromŕrqueting.

PONENT

Dra. María López.
BitBrain Technologies.

María López.

Sňcia fundadora i CEO de BitBrain Technologies.

• Llicenciada en Matemŕtiques
  • Doctora en Enginyeria Informŕtica i MBA.

És sňcia fundadora i CEO de BitBrain Technologies, empresa especialitzada en neurocičncies i neurotecnologia amb una línia de negoci específica de neuromŕrqueting. A través de BitBrain, col·labora amb grans projectes d’investigació juntament amb universitats i empreses de tot Europa.

Sr. Oscar Peón.
optimTRAINING

Oscar Peón.

Soci director a optimRETAIL, optimSALES y optimTRAINING.

• Consultor i formador en neurovenda i experičncia de client.
  • Graduat en ADE.
  • Diplomat en Cičncies empresarials.
  • Tčcnic comercial.
  • Mŕster i Trainer’s Training a PNL.
  • Membre de la Associació pel desenvolupament de l’experičncia de client (DEC).

Soci-Director d’optimRETAIL, consultora especialitzada en optimitzar l’experičncia de client i les vendes d’organitzacions líders del sectors retail, distribució, financer-assegurador i de serveis, aplicant els coneixements que ens ofereix la psicologia i les neurocičncies cognitives.

© IL3 - Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telčfon d'Informació: +34 93 309 36 54

Dos campus d'Excel·lčncia Internacional: