oct.
2015

CONFERÈNCIA: Ingredients d'un procés comunicatiu eficient: molt més que emissor i receptor.

Inici: 19:00h. Activitat de lliure accés.

Conferència: Ingredients d'un procés comunicatiu eficient: molt més que emissor i receptor.
Basada principalment en la comunicació i que cada individu té motius conscients i inconscients que el fan ser, actuar i comunicar-se d'una manera determinada, PNL potencia els canals de comunicació menys desenvolupats a la recerca d'eines i habilitats per a un millor coneixement d'un mateix i de els altres, a favor d'una millora de les relacions interpersonals.

Actualment, les organitzacions tenen el repte d'aconseguir processos de comunicació més eficients, d'aconseguir equips de treball altament productius i de mantenir un bona i estreta relació amb el client / pacient / alumne així com amb els proveïdors per a l'obtenció de majors beneficis. La PNL és clau en un procés de comunicació eficient!

En aquesta sessió, Fco. Javier Araujo i Josep Jordà, ens oferiran la seva visió dels ingredients d'un procés comunicatiu eficient i ens explicaran els beneficis de la PNL i la seva aplicabilitat en qualsevol camp. Finalitzaran la sessió amb la presentació del Postgrau en Programació Neurolingüística (PNL)

DESTINATARIS

Professionals de l'àmbit sanitari, social, educatiu, esportiu i empresarial, amb interès en el coneixement i aprofundiment de les tècniques de PNL.

PONENT

Josep Jordán i Rondón.

Leader Engineer a Bertrand.

• Membre didacta de l'AEPNL.
  • Coach certificat i membre certificador d'OCC-Internacional.
  • Coach executiu.
  • Coach Wingwave certificat.
Fco. Javier Araujo Camacho.

General Manager a Fundació Hospital Sant Pere.

• Membre didacta de l'Associació Espanyola de Programació Neurolingüística (AEPNL).