oct.

El rol dels recursos humans en la transformació digital

Inici: 19:00h. Activitat de lliure accés.

El rol dels recursos humans en la transformació digital

La revolució digital està creant nous entorns que aporten innovació tecnològica, provoquen canvis en el comportament del consumidor, desdibuixen les fronteres entre indústries i, a més, creen la necessitat de tenir talent digital capacitat.

Els professionals de Recursos Humans hem de plantejar-nos quin és el paper que volem jugar davant d’aquesta transformació digital. Estem davant d'una gran oportunitat! RH és l'expert en persones i en gestió del canvi, en construir capacitats organitzatives, en mirar l'organització d'una manera transversal, en facilitar noves maneres de treballar, en dissenyar estructures organitzatives... i el que ha d'aconseguir que l'organització tingui un enfocament centrat en les persones (People Centered Approach).

La funció de Recursos Humans té l'oportunitat de convertir-se en partner estratègic.

Teresa Niubó ens oferirà la seva particular visió de la transformació digital i ens explicarà quin és el paper dels recursos humans a Affinity Petcare i, al final de la sessió, Amparo Díaz-Llairó realitzarà una presentació del Postgrau de Gestió Innovadora 2.0 dels recursos humans.

DESTINATARIS

Directors de RH i altres professionals de responsabilitat en recursos humans: desenvolupament del talent, selecció de personal, formació i gestió del canvi a les organitzacions.

Professionals sènior que estiguin impulsant o vulguin impulsar la transformació digital de l'empresa des del departament de recursos humans.

PONENT

Teresa Niubó

Directora Recursos Humans a Affinity Petcare

affinity

Amparo Díaz Llairó

Assessora experta i docent principal del postgrau de Gestió Innovadora 2.0 dels recursos humans.