abr.

TECH TALK: Metodologies Àgils: SCRUM.

Inici: 19:00h. Activitat de lliure accés.

TECH TALK-Metodologías Ágiles-SCRUM.
Aplicar Agile Project Management i Scrum en els projectes desenvolupats amb la metodologia Design Thinking & Service Design és la via natural de donar continuïtat al procés que s'inicia amb la idea i acaba amb el lliurament del producte/servei, assegurant resultats d'alt valor afegit i de qualitat en el mínim temps i al mínim cost possible.

Identificació de rols, responsabilitats i processos de treball

• El paper del Product Owner. Assegurant la compressió de requisits i el rol (Return of Investment)
  • L’Scrum Master com un nou rol fonamental en la gestió
  • Constituint l'equip d'alt rendiment autogestionat
  • Creació del Product Backlog com a llista de requisits i característiques tècniques
  • El desenvolupament iteratiu mitjançant cicles i fites
  • Time Boxing com a suport per a l'establiment d'un ritme regular de treball

DESTINATARIS

Directors generals, CEO, responsables d'equips, caps de projectes, analistes de sistemes, desenvolupadors de programari, equips i gerents de vendes, equips i gerents de RH, equips d'operacions, equips i gerents de màrqueting, responsables de producte, equips de disseny arquitectònic i equips de servei al client.

PONENT

Sr. Pere Juárez Vives.

Director general d'EDUCHALLENGES.

• President del Club d'Innovació i Competitivitat de la Universitat de Barcelona, on imparteix docència en Project Management, Creativitat, Innovació, Emprenedoria i Design Thinking.
  • Consultor internacional.
  • Membre de la IAF - International Association of Facilitators. Doctorand i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d'equips d'alt rendiment mitjançant l'ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb reconeguda trajectòria en l'àmbit de gestió de projectes d'innovació i la docència universitària.