nov.

WEBINAR: El cazador de cerebros: de la ciència a la vida.

Inici: 18:00h. Modalitat on-line.

WEBINAR: El cazador de cerebros: de la ciència a la vida.
‘El cazador de cerebros’ és un programa divulgatiu de La 2 de TVE en el qual en Pere Estupinyà entrevista a dones i homes que dediquen el seu esforç a la investigació, el coneixement i la divulgació. El programa se centra en la idea que la ciència aplicada al nostre dia a dia ens ajuda a entendre millor el nostre entorn, la nostra vida i a nosaltres mateixos. En Pere ens explicarà la importància de la divulgació científica, la seva vinculació amb l'educació i com utilitzar un programa com el seu a les aules.

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

PONENT

Pere Estupinyà

Pere Estupinyà.

Presentador i director de continguts de @cazadorcerebros en @La2_TVE.

• Presentador i director de continguts de @cazadorcerebros en @La2_TVE.
  • Bioquímic.
  • Autor de S=EX2 i ‘El ladrón de cerebros’.
  • Omnívor de la ciència.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54