abr.

WEBINAR: Un professor de mSchools

Inici: 18:00h. Modalitat On-line.

WEBINAR: Un professor de mSchools

mSchools és un programa que impulsa un canvi en les metodologies tant al rol del professorat com al de l’alumnat. Injectar valor en l’ús de tecnologies mòbils a les aules, permet crear entorns d’aprenentatge saludables.

En aquest webinar s’explicaran les diverses iniciatives del programa i la manera com afecten al professorat i a l’alumnat dels centres del sistema educatiu, i en quin nivell promou els canvis.

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent.

PONENT

Pitu Martínez.

Responsable de formació TIC al Departament d?Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54