jul.

WEBINAR: La dinàmica de transformació educativa d'Escola Nova 21

Inici: 18:00h. Modalitat on-line.

WEBINAR: La dinàmica de transformació educativa d'Escola Nova 21

Escola Nova 21 és un projecte de transformació educativa impulsat per una aliança d'entitats i escoles que té com a objectiu generar una presa de consciència de la necessitat de canvi i generar instruments que ho facin possible, a través del  treball conjunt entre escoles, comunitat educativa, administracions públiques, entitats, universitats i institucions internacionals, així com  crear les condicions òptimes per tal que les escoles amb pràctiques innovadores es consolidin i millorin, interactuant entre elles.

Aquest esdeveniment s’organitza en el marc del Postgrau en Digital Learning i Experiències d’Aprenentatge Emergent

AMB LA COL·LABORACIÓ DE:

espiral_solo_logo_trans

PONENT

Eduard Vallory.
Escola Nova 21.

Eduard Vallory.

Director del programa Escola Nova 21.

• Director del programa Escola Nova 21.
  • President del centre UNESCO de Catalunya.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54