Fundacions, obres socials i tercer sector

La nostra estreta col·laboració amb entitats de caràcter social ens ha  proporcionat una dilatada experiència en aquest àmbit, per la qual cosa destaquem especialment aquells projectes vinculats a:

• Producció de continguts a mida (en format paper i en línia) tant per a formadors com per a usuaris finals.
  • Disseny i impartició de programes de formació de formadors, en format presencial i en línia, i assessorament per a la posada en pràctica dels coneixements adquirits.
  • Consultoria sobre definició de competències professionals per a determinats perfils professionals vinculats a l’àrea social i del tercer sector.
  • Disseny de solucions a mida, impartició i acreditació de programes per a públics diversos.
Confien en nosaltres:
  • Caixa Catalunya Obra Social, que ha format amb nosaltres a més de 1.600 cuidadors de persones dependents.
  • Creu Roja, que compta amb un curs sobre Desenvolupament de Projectes de Voluntariat.
  • I, a més, Obra Social Fundació "la Caixa", Fundació Taller de Guionistes, Fundació BCN Formació Professional, Fundació Carta de la Pau Dirigida a l&rsquoONU, Fundació Mútua Universalhellip;