Talent Hub

Agenda Talent Hub

abr.

CONFERÈNCIA: LEARNING AGILITY I PROFESSIONAL DEVELOPMENT PLAN

Inici:18h-20h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

CONFERÈNCIA: LEARNING AGILITY I PROFESSIONAL DEVELOPMENT PLAN
En temps de canvi, els professionals necessiten ser més àgils que mai. L'adaptació a noves estratègies de negoci, aplicades des de la interculturalitat, treballar amb equips virtuals i fins i tot de durada limitada, i l'assumpció de noves tasques exigeixen que els professionals siguin àgils i flexibles. Però què vol dir ser “àgil”?

Una primera aproximació per respondre a aquesta pregunta la podrem trobar quan el professional “àgil” mostra les facetes següents en el seu quefer diari:
  • Innova: no té por de desafiar l'statu quo
  • Realitza: manté la calma davant la dificultat
  • Reflexiona: es pren temps per reflexionar sobre les seves experiències
  • Arrisca: es posa de forma conscient i meditada fora de la seva zona de confort
  • Defensa: s’obre a l'aprenentatge i actua de manera proactiva davant el conflicte

Els professionals que atenen el “learning agility” solen ser més sociables, creatius, enfocats i resilients, desplegant tota mena de competències i actituds emprenedores en la seva organització i entenen que el desenvolupament professional PDP (Professional Development Plan) és capital per al seu futur i que tenen la responsabilitat total de desenvolupar-lo.

PONENT

Pere Juárez.

Director general d'EDUCHALLENGES i president del Club d'Innovació i Competitivitat d'Alumni UB.

• Consultor internacional.
  • Membre de la IAF – International Association of Facilitators.
  • Doctorant i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d’equips d’alt rendiment mitjançant la metodologia LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb una trajectòria reconeguda en l’àmbit de gestió de projectes d’innovació i la docència universitària.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.