Talent Hub

Agenda Talent Hub

abr.

CONFERÈNCIA: Emprenedoria i Coworking

Inici: 18h. Activitat exclusiva per Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

CONFERÈNCIA: Emprenedoria i Coworking
Entenem ‘coworking’ com a l'ecosistema idoni per desenvolupar projectes professionals de forma col·laborativa, com a eina d'innovació i dinamització econòmica a nivell territorial, i com a nou format de treball

Coworking pot ser la resposta a la teva carrera professional? És el model de treball del futur?

Coworking i treball col·laboratiu esdevenen unes eines de dinamització econòmica, més enllà dels espais i les tipologies.

Els espais de coworking són un reflex de l'aparició de nous models i noves expectatives en el món dels negocis i en la societat en general.

Vine a conèixer, sota el guiatge de Cowocat, què és el coworking i quines oportunitats et pot oferir.

Cowocat és una associació sense ànim de lucre que reuneix els espais de coworking presents a Catalunya per crear una xarxa de col·laboració i servir com a plataforma de suport a l’emprenedoria i la innovació.

Els integrants d’aquesta comunitat són generadors de canvi, creadors d’idees i projectes empresarials, que busquen més visibilitat com a col·lectiu.

PONENT

Jordi Silvente.

President de Cowocat- Associació Coworking de Catalunya.

• Emprenedor i coworker.
  • Cofundador i CEO d’ALPHA ESPAI Coworking.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.