Talent Hub

Agenda Talent Hub

jul.

WORKSHOP: FIELD OF STARS WITH LEGO SERIOUS PLAY.

Inici:10h-13h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: FIELD OF STARS WITH LEGO SERIOUS PLAY.
En aquest workshop coneixerem els aspectes fonamentals que regeixen la societat de la informació i del coneixement del segle XXI, amb èmfasi especial en com la ciència, la tecnologia i la informàtica són elements importantíssims en la transformació i desenvolupament de la nostra societat.

Per altra banda, desmitificarem aquestes matèries i les farem més pròximes i entenedores, donant valor a les competències STEAM (Scientific Technical, Engineering, Art, Math) a l’entorn educatiu, el paper rellevant de l’art i la cultura, i el pensament científic i tècnic.

El taller està plantejat seguint l’estructura i recomanacions de LEGO® Serious Play® i té una aplicabilitat contrastada als camps de la creativitat i la innovació.

LEGO® Serious Play® és una de les millors metodologies i una de les més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

PONENT

Federica Brancale

Lover of Web and Data Analysis as a 360° approach for web marketing for Intarget

• CEO
  • Data Strategist and teacher for Marketing Freaks
  • Project manager for several client as Unicef, Ducati, Lamborghini, Calzedonia, Intimissimi, Tezenis.
Pere Juàrez

Director general d'EDUCHALLENGES i president del Club d'Innovació i Competitivitat de la Universitat de Barcelona.

• Consultor internacional.
  • Membre de la IAF - International Association of Facilitators.
  • Doctorand i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d'equips d'alt rendiment mitjançant l'ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb reconeguda trajectòria en l'àmbit de gestió de projectes d'innovació i la docència universitària.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.