Talent Hub

Agenda Talent Hub

jul.

CONFERÈNCIA: INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I GESTIÓ DE L'ENTUSIASME.

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

CONFERÈNCIA: INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I GESTIÓ DE L'ENTUSIASME.

Per posar tot el seu potencial al nostre servei cal disposar de certa fluïdesa en el maneig emocional. L'entrenament de la intel·ligència emocional ens ho facilita perquè comporta les habilitats de saber identificar, utilitzar, entendre i gestionar les emocions. Si la desenvolupem serem capaços de promoure els estats d'ànim òptims per assolir els nostres objectius, tant personals com professionals, en què l'entusiasme juga un paper rellevant.

En aquest workshop practicarem amb una eina molt senzilla que desenvolupa aquestes habilitats. Descobrirem la relació entre els nostres patrons de pensament, les emocions i les accions, aprenent a promoure aquells que faciliten l'assoliment dels nostres objectius i a desautomatitzar i prevenir aquells que debiliten l'entusiasme.

PONENT

Verònica Losa.
etsTalent

Verònica Losa.

Fundadora d'etsTalent

• Consultora en desenvolupament del talent.
  • Emprenedora en diversos projectes aplicant a múltiples àmbits l'educació i la intel·ligència emocional.
  • Facilitadora de PNL, terapeuta Gestalt i economista.
  • Ha desenvolupat gran part de la seva trajectòria professional en els àmbits de l'administració pública i la gestió de la investigació.
Ariadna Roig Monturiol.
etsTalent

Ariadna Roig Monturiol.

Cofundadora d'etsTalent.

• Consultora en la start-up etsTalent.
  • Psicòloga i emprenedora, especialitzada en educació emocional, facilitació i dinàmiques de grups, i gestió de la innovació.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.