Talent Hub

Agenda Talent Hub

des.
2015

WORKSHOP: Liderar o com fluir, influir i confluir. Lideratge organitzatiu: donar el millor d'un mateix.

Inici: 10h-13h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: Liderar o com fluir, influir i confluir.

Actualment, totes les dades apunten a identificar la gestió de les persones com a factor diferenciador d'excel·lència en la gestió. En qualsevol àrea funcional, la correcta gestió de les persones determina l'èxit del negoci. Per afrontar aquest repte, es presentarà en un cicle de tres sessions els conceptes i competències essencials vinculades al lideratge i el seu impacte en l'àmbit organitzatiu.

• 28/10/2015: Intel·ligènciaemocional: infondreenergia.
  • 17/11/2015 : Lídersinspiradors: forjarequipsde veritat.
  • 15/12/2015: Lideratge organitzatiu: donar el millor d'un mateix.

PONENT

Juan Carlos Cubeiro Villar.
Manpower

Juan Carlos Cubeiro Villar.

Mentor de l'àrea de Coaching a Human Age Institute i Head of Talent de ManpowerGroup.

Un dels experts espanyols més importants en talent, lideratge i coaching amb més de 30 anys d'experiència. Conferenciant internacional i autor de més de 39 llibres, amb amplis reconeixements i premis a nivell internacional. Actualment és mentor de l'àrea de Coaching a Human Age Institute i Head of Talent de ManpowerGroup.