Talent Hub

Agenda Talent Hub

nov.

WORKSHOP: The Golden Card amb Lego Serious Play.

Inici: 18h-20h. Activitat exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

WORKSHOP: The Golden Card amb Lego Serious Play.
Lego Serious Play és una de les millors i més innovadores metodologies per agilitzar el pensament, la comunicació i la resolució de problemes, amb l’objectiu de millorar el rendiment d’empreses, equips i individus.

Emmarcat dins d’aquest mètode, el taller Golden Card pretén oferir eines noves que permetin focalitzar el sentit i els objectius del projecte desenvolupant competències útils per a una bona comunicació mitjançant la redacció d’una one page presentation, aplicada a una presentació empresarial o acadèmica.

PONENT

Pere Juárez Vives.

Project Management, Entrepreneurship & Innovation Professor.

• Entrenador i conductor Lego Serious Play i president del Club d’Innovació i Competitivitat d’Alumni UB.