Talent Hub

Agenda Talent Hub

gen.

WORKSHOP: Design Thinking amb Lego Serious Play

Inici: 18h. Activitat exclusiva per Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

Design Thinking amb Lego Serious Play.

La metodologia Lego Serious Play és una de les millors i més innovadores en la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes per millorar el rendiment d'empreses, equips i individus.

El workshop està dissenyat seguint l'estructura i recomanacions de Lego Serious Play ® i amb una aplicabilitat contrastada en els camps de la creativitat i la innovació.

PONENT

Pere Juárez

Project Management, Entrepreneurship & Innovation Professor.

• Director general d'EDUCHALLENGES i president del Club d'Innovació i Competitivitat de la Universitat de Barcelona.
  • Consultor internacional.
  • Membre de la IAF - International Association of Facilitators.
  • Doctorand i expert en innovació educativa.
  • Trainer & Facilitator d'equips d'alt rendiment mitjançant l'ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i gamificació, amb reconeguda trajectòria en l'àmbit de gestió de projectes d'innovació i la docència universitària.

logos-soc-gene-ministerio-ue