Talent Hub

Agenda Talent Hub

juny

CONFERÈNCIA: COM REINVENTAR-SE PROFESSIONALMENT.

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

CONFERÈNCIA: COM REINVENTAR-SE PROFESSIONALMENT.

Reinventar-se professionalment comporta posar en valor tot el teu talent, escollir un camí (renunciant a d’altres) i engegar un procés de canvi que et permeti construir la vida que vols viure. Per fer-ho, cal identificar les oportunitats del mercat, les teves capacitats i allò que et mou, traçar un pla d’acció, activar l’actitud emprenedora i mobilitzar tots els recursos necessaris.

En aquest workshop treballarem en la construcció d’un DAFO personal, partint de les tendències actuals del mercat laboral i de la reflexió sobre les dimensions de l’actitud emprenedora (Mindset, ús de les emocions, estils de comportament i construcció de relacions interpersonals).

PONENT

Verònica Losa.
etsTalent.

Verònica Losa.

Fundadora d'etsTalent.

• Consultora en desenvolupament del talent.
  • Emprenedora en diversos projectes aplicant a múltiples àmbits l'educació i la intel·ligència emocional.
  • Facilitadora de PNL, terapeuta Gestalt i economista.
  • Ha desenvolupat gran part de la seva trajectòria professional en els àmbits de l'administració pública i la gestió de la investigació.
Ariadna Roig Monturiol.
etsTalent.

Ariadna Roig Monturiol.

Cofundadora d'etsTalent.

• Consultora en la start-up etsTalent.
  • Psicòloga i emprenedora, especialitzada en educació emocional, facilitació i dinàmiques de grups, i gestió de la innovació.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.