Talent Hub

Agenda Talent Hub

des.

SPEED NETWORKING FOR HUMAN RESOURCES.

Inici: 10h-13.30h. Activitat exclusiva per Alumnes IL3-UB i Alumni UB.

SPEED NETWORKING FOR HUMAN RESOURCES.
Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió

9.45 a 10.00 h: Recepció i benvinguda als assistents.

10.00 a 10.30 h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10.35 a 11.00 h: Sessió “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Human Age Institute.

11.00 a 13.00 h: Speed Networking, el talent troba les empreses. Entrevistes personals de dos minuts amb cadascuna de les empreses.

13.00 a 13.30 h: Clausura - Slow-Networking i refrigeri.

Aquesta activitat s'emmarca en les accions contemplades en els convenis de col·laboració signats entre el Departament d'Empresa i Ocupació, a través del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), la Secretaria d'Universitats i Recerca del Departament d'Economia i Coneixement, i les universitats catalanes per a l'impuls de la inserció laboral i la millora de l'ocupabilitat dels joves estudiants i graduats universitaris. Aquest programa està finançat pel Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, mitjançant el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SPEE).
En aplicació d'aquest conveni, la Universitat de Barcelona registrarà les dades de la persona que signa aquest document en les aplicacions de gestió d'usuaris SICAS i GALILEU del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), en la modalitat de "serveis previs a l'ocupació". De la mateixa manera, la UB informarà al SOC sobre l'activitat d'orientació realitzada.