Talent Hub

Agenda Talent Hub

maig

SPEED NETWORKING FOR LOGISTICS, RETAIL & QUALITY TALENT

Inici:10h-13:30h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

SPEED NETWORKING FOR LOGISTICS, RETAIL & QUALITY TALENT
Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió:

9.45 a 10.00 h: Recepció i benvinguda als assistents.

10.00 a 11.00 h: Presentació de les empreses participants.

11.00 a 11.30 h: Sessió candidats “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Human Age Institute.

11.30 a 13.30 h: Speed Networking, el talent troba les empreses. Entrevistes personals de dos minuts entre empreses i candidats.

13.30 a 13.45 h: Clausura i refrigeri.
logos-speed-logistics
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54