Talent Hub

Agenda Talent Hub

juny

CONFERÈNCIA: COM ES PODEN COMPLIR OBJECTIUS AMB PERSONAL BRANDING?

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

CONFERÈNCIA: COM ES PODEN COMPLIR OBJECTIUS AMB PERSONAL BRANDING?

La sessió té com a objectiu proposar als participants que aconsegueixen els seus objectius amb personal branding, donant-los a conèixer exemples per descobrir el potencial d’aquesta estratègia. A  més, coneixerem com les eines digitals ens ajuden a donar visibilitat a la nostra proposta de valor amb l’entorn professional i com es poden convertir en un gran aliat per al nostre desenvolupament professional.

El context econòmic i laboral ha canviat. Els professionals ens enfrontem al nou paradigma on hem de ser nosaltres els quals vetllem més que mai per la nostra ocupabilitat a curt, mig i llarg termini. I tenim bones notícies! Tot això passa en mig d’una revolució digital “sense pausa”, que posa al nostre abast una infinitat d’oportunitats que hem de conèixer i explotar per aconseguir el nostre objectiu.

PONENT

Alicia Linares Roger.

Personal Brander & Pedagoga Digital.

• Llicenciada en Pedagogia
  • Postgrau en Personal Branding per la Blanquerna-Universitat Ramon Llull
  • Màster en Gestió de Recursos Humans per la Universitat de Barcelona
  • Sòcia-consultora a Monday Happy Monday.
Pedagoga, optimista i apassionada per les persones i per viure a l’era digital. Alicia va arribar al #PersonalBranding inspirada per la importància que té que cada un posem en valor el nostre talent i el comuniquem als contextos adequats. Especialitzada en els perfils Executive, acompanya a professionals que desitgin dirigir la seva pròpia vida, a desenvolupar una #MarcaPersonal fidel al seu talent. Els seus objectius són la línia de meta.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54