Talent Hub

Agenda Talent Hub

nov.

SPEED NETWORKING FOR A MARKETING, COMMUNICATION AND EVENTS ORGANIZATION

Inici:09h-13h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

SPEED NETWORKING FOR A MARKETING, COMMUNICATION  AND EVENTS ORGANIZATION

Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió

9:00 a 9:30 h: Recepció i benvinguda als assistents.

9:30 a 10:30 h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10:30 a 11:30 h: Speed Networking, el talent troba les empreses.
Entrevistes personals de 2 minuts amb cadascuna de les empreses.

11:30 a 12:00 h: Coffee break.

12:00 a 13:00 h: Speed-Networking, el talento encuentra a las empresas.
Entrevistas personales de 2 minutos entre empresas y candidatos.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54