Talent Hub

Agenda Talent Hub

nov.

SPEED NETWORKING FOR HUMAN RESOURCES.

Inici: 09h-13h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

SPEED NETWORKING FOR HUMAN RESOURCES.
Si estàs buscant pràctiques o una oportunitat laboral, l'Speed Networking és una bona ocasió per trobar-les.

Talent HUB ofereix aquest espai de trobada entre empreses i candidats, alumnes i/o membres d'Alumni UB prèviament seleccionats, amb l'objectiu de connectar i visibilitzar el talent.

La tècnica de Speed Networking facilita la identificació de perfils professionals a possibles reclutadors d'una manera dinàmica a través d'entrevistes personals de dos minuts.

Programa de la sessió

9.00 a 09.30 h: Recepció i benvinguda als assistents.

09.30 a 10.30 h: Presentació de les empreses participants per part dels seus equips de Recursos Humans.

10.30 a 11.00 h: Sessió candidats: “Com mostrar el teu talent en una sessió de Speed Networking” a càrrec de Human Age Institute.

11.00 a 13.00 h: Speed-Networking, el talent troba a les empreses. Entrevistes personals de 2 minuts entre empreses i candidats.

13.00 a 13.00 h: Clausura - Slow-Networking i refrigeri.

Empreses participants:

logos-speed-human-resources
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54