Talent Hub

Agenda Talent Hub

juny

WORKSHOP: Estratègies per a la recerca de feina a nivell internacional

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

WORKSHOP Estratègies per a la recerca de feina a nivell internacional

Ens enfrontem a un mercat de treball dinàmic que experimenta grans canvis i requereix nous coneixements i habilitats. El canvi de paradigma laboral és real i és possible que el mercat de treball local se’ns hagi quedat petit. El desig d’emprendre una recerca de feina internacional pot venir motivat per diversos motius, però és, sens dubte, una bona opció a l’hora de créixer a nivell professional.

L’objectiu del taller és proveir als participants una guia per posar en pràctica una estratègia de recerca de feina a nivell internacional; obrir els ulls a noves destinacions geogràfiques, saber com identificar els millors recursos per trobar feina en l’àrea de coneixement desitjada i reconèixer noves
oportunitats professionals. La clau és ser fidels a nosaltres mateixos, construir un camí que es trobi connectat amb el nostre talent i el nostre projecte vital.

El contingut de la sessió és el següent:

• Coneix el teu objectiu i el mercat de treball de destí
  • Eines professionals d’anàlisi de carrera
  • Perfil a les xarxes socials
  • Estratègia de recerca online
  • Estratègia de recerca offline
  • Conclusió i tendències actuals en el reclutament

PONENT

Marta Puig-Samper Castro.

Consultora de desarrollo de carrera internacional.

• Llicenciada en Antropologia Social i Cultural (UB) amb estudis de Dret (UPF).
  • Màster en Human Resources Management and Development per l'Institute for Development and Management a la Universitat de Manchester (Regne Unit).
  • Membre del CIPD (Chartered Institute of Personnel Development), organisme internacional i professional de recursos humans amb membres a més de 120 països.
Ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àrea dels RRHH amb una experiència internacional de 8 anys al Regne Unit. Col·labora com a coach, professora i formadora per a alumnes internacionals a l'Escola de Negocis Toulouse Business School (TBS). També com a formadora per al Departament de Carreres Professionals a la Facultat d'Economia i Empresa a la Universitat de Barcelona. A més de serveis de consultoria en desenvolupament de carrera professional internacional per a perfils executius directius i enginyers interessats en desenvolupar la seva carrera professional a l'estranger.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54