Talent Hub

Agenda Talent Hub

des.
2017

WORKSHOP: ZERO THEOREM with LEGO SERIOUS PLAY. LA IMPORTÀNCIA DE LA GESTIÓ ÀGIL EN UN MÓN INCERT.

Inici:18h-20h. Activitat gratuïta i exclusiva per a Alumni UB i alumnes del Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

En Aquest workshop coneixerem els aspectes fonamentals que condicionen l’entorn Volàtil, Incert, Canviant i Ambigu – de l’anglès VUCA world – que regeix la societat del segle XXI, amb especial èmfasi en com l’agilitat i l’adaptabilitat de les persones i els equips de treball és clau per tal de gestionar el nostre afer diari.

L'última versió del Model EFQM d'Excel·lència defineix la Gestió Àgil i la Innovació com a valors fonamentals i d'excel·lència en les organitzacions. Aquest workshop es mostrarà de forma gamificada, recolzant-nos metafòricament en el film de Terry Gilliam (ex Monty Phyton), Teorema Zero, les fortes relacions entre Agile i Innovació i com d'elles apareix fortament lligat el concepte d'adaptabilitat.

Aquest workshop ha estat seleccionat com a millor pràctica en Agile Management al Agile Business Day celebrat a Venècia el setembre passat.

LEGO® Serious Play® és una de les millors metodologies i una de les més innovadores per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions.

PONENT

Pere Juàrez

Project Management, Entrepreneurship & Innovation Professor.

• Director general d’EDUCHALLENGES i president del Club d’Innovació i Competitivitat Alumni UB de la Universitat de Barcelona.
  • Consultor internacional.
  • Membre de l’IAF - International Association of Facilitators.
  • Doctor i expert en innovació educativa.
  • Director del Grup de Treball ICE-UB   LEGO Serious Play for Agile Learning.
  • Certified Facilitator en LEGO Serious Play Method.
  • Trainer & Facilitator d’equips d’alt rendiment mitjançant l’ús de LEGO® SERIOUS PLAY® i  de gamificació, amb una reconeguda trajectòria en l’àmbit de gestió de projectes d’innovació i la docència universitària.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54