IL3-UB dona l'enhorabona al nou director del CatSalut, Adrià Comella

08.06.2018

L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3-UB celebra el nomenament d'Adrià Comella com a nou director del Servei Català de la Salut (CatSalut).

IL3-UB dona l'enhorabona al nou director del CatSalut, Adrià Comella
L’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona IL3-UB celebra el nomenament d’Adrià Comella com a nou director del Servei Català de la Salut (CatSalut). En qualitat de Director de Negoci d’IL3-UB, Comella va tenir l’oportunitat d’aportar tota la seva experiència i coneixement en relació amb el sector sanitari, participant en projectes claus impulsats per la Institució.

IL3-UB, al llarg de 25 anys, ha vist passar més de 63.000 alumnes dels cinc continents per les seves aules. En els diferents programes oferts en l’àmbit de la salut i social s’aborda des de la pràctica assistencial fins a la gestió d’institucions, passant pel benestar del professional i del pacient. Es tracta d’una formació altament especialitzada, que es sosté en metodologies experiencials, i que aborda els reptes als quals s’enfronten en el dia a dia els professionals del circuit d’atenció sanitària i social: metges, infermeres, auxiliars d’infermeria, treballador socials i psicòlegs, entre d’altres.

La oferta formativa d’IL3-UB en l’àmbit de la salut s’ha dissenyat per respondre els desafiaments als quals haurà de fer front Comella des de la seva nova posició tant a nivell de gestió com en l’eficiència del servei, sense posar en risc els principis de qualitat i seguretat.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA