Primera promoció d'Experts Universitaris en Direcció i Gestió de Centres i Serveis d'Atenció a la Dependència.

22.12.2017

La Fundació DomusVi i la Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua IL3-UB, conclouen amb èxit la primera promoció del Curs d'Experts Universitaris en Direcció i Gestió de Centres i Serveis d'Atenció a la Dependència, fruit de la col·laboració entre la Fundació DomusVi i la Universitat de Barcelona.

L'acte de graduació dels primers experts va comptar amb la participació de la Vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica de la UB, Amelia Díaz; el Director General de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (UB-IL3), Guillen Íñiguez; el Director de la Fundació DomusVi, Javier Jiménez; la Consellera Delegada de DomusVi España Josefina Fernández, i el President del Grup Domus Vi, Ayman senin.

Aquesta especialització, única en el sector, respon a la necessitat creixent de l'especialització en l'atenció a la gent gran i amb discapacitat i que té el reconeixement acadèmic oficial d'Expert Universitari (15 ECTS) va néixer amb l'objectiu d'oferir excel·lencia en la formació dels empleats de la companyia. La Universidad Corporativa de Domus Vi és la primera universitat d'aquestes característiques del sector de l'atenció a la dependència d'Espanya.

Aquest curs d'Expert ofereix una visió global de les diferents disciplines i habilitats necessàries per a l’exercici professional en l'àmbit de la gestió de serveis d'atenció a la dependència com al lideratge, els models assistencials, els Recursos Humans, el Marketing, la Comunicació, etc.

La Universidad Corporativa de DomusVi és fruit de l'experiència de la Fundació DomusVi en l'àmbit de la formació. Compta amb l'aval de la Universitat de Barcelona  i ha permès que més de 120 professionals es formin durant dos anys, gràcies als cursos que pertanyen al marc d'aquest projecte. Van ser 42 els primers graduats que van realitzar el curs complet. La inversió i posada en marxa d'aquest

Programa de Formació propi i específic per a DomusVi, amb reconeixement universitari i, amb la col·laboració de docents interns, professors universitaris i consultors experts, ratifica el compromís de DomusVi amb el desenvolupament de les persones.

Després l'èxit d'aquesta primera edició ja s'està impartint la II Edició a les instal·lacions de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona per a professionals, IL3.

DomusVi en Espanya amb més de 19.000 treballadors, és la xarxa més gran de centres i serveis d'atenció a la gent gran i de salut mental de país, amb un total de 21.906 places disponibles en 153 centres residencials i d'atenció diürna, i a la qual s'afegeixen unitats destinades a la assistència de la llar (servei d'ajuda a domicili i teleassistència).
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA