Informació important sobre el Postgrau en Homeopatia per a Farmacèutics / Màster de Medicina Homeopàtica d'IL3-UB.

01.03.2016

En relació al Postgrau en Homeopatia per a Farmacèutics / Màster de Medicina Homeopàtica que ha format part de l'oferta d'IL3 durant els darrers anys, l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona vol informar que aquest màster no s'oferirà el curs 2016-2017.

En relació al Postgrau en Homeopatia per a Farmacèutics / Màster de Medicina Homeopàtica que ha format part de l’oferta d’IL3 durant els darrers anys, l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona vol informar que aquest màster no s’oferirà el curs 2016-2017.

Recentment, el Sistema d’Acreditació Mèdica del Ministeri i les Comunitats Autònomes, a través del qual s’autoritzen cursos de formació mèdica contínua, ha retirat l’acreditació dels cursos d’homeopatia. A partir d’aquesta decisió, IL3 va decidir deixar d’oferir el Màster de Medicina Homeopàtica amb efectes del curs 2016-2017.
© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA