Històric de notícies

07.11.2017
La Universitat de Barcelona a través del seu Institut de Formació Contínua IL3-UB col·laborarà en matèria formativa amb la FSS-CCOO.

La signatura d'un conveni de col·laboració entre l'IL3-UB i la FSS-CCOO materialitza la iniciativa conjunta de promoure la formació contínua i el desenvolupament professional del personal de la Sanitat pública, concertada, privada, sectors sociosanitaris i de l'àmbit de la dependència.

04.10.2017
El Màster en Eficiència Energètica i Sostenibilitat de l'IL3-UB arranca un nou curs juntament amb el Clúster en Eficiència Energètica de Catalunya.

La nova edició del Màster organitzat per l'IL3-UB continuarà la tasca de formació de nous alumnes amb l'objectiu d'aportar una visió clara i actual del mercat de l'energia i les perspectives de creixement dels sistemes d'eficiència energètica.

02.10.2017
L'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) s'adhereix al comunicat de la Universitat de Barcelona.

La Universitat de Barcelona se suma a l'aturada de país prevista per dimarts, 3 d'octubre.

24.07.2017
Coneixement d'avantguarda per a la màxima competitivitat.

Els estudiants de l'àmbit d'Enginyeria, Tecnologia i Medi Ambient de l'Institut de Formació Contínua reben les seves titulacions.

14.07.2017
Més de 150 estudiants reben la titulació en els cursos de l'àmbit d'Economia i Empresa.

El passat dimarts 11 de juliol va tenir lloc, al Paranimf de la Universitat de Barcelona, l'acte de cloenda dels cursos d'àmbit d'Economia i Empresa organitzats per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) en l'edició 2016-2017.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA