Històric de notícies

11.11.2010
L'IL3-UB organitza la conferència: El protocol. Imprescindible a les nostres vides

Conferència El protocol. Imprescindible a les nostres vides, a càrrec de la Sra. Marta Tria, directora de la Direcció de Protocol de l'Ajuntament de Barcelona.

08.11.2010
L'IL3-UB organitza el Debat digital

Co-organitzat per l'IL3-UB i Barcelona Digital, té per objectiu fer ressò de l'evolució del mercat de la formació online.

27.10.2010
El CHE-ExcellenceRanking destaca l'excel·lència de la UB en química, matemàtiques, física, psicologia i economia

La UB és la universitat líder a tot l'Estat en grups d'excel·lència del CHE-ExcellenceRanking, una classificació d'àmbit europeu.

05.10.2010
El projecte 180º de Mabel Palacín comissariat pel director del Màster en Art Actual, David G-Torres, seleccionat per la Biennal d'Art de Venècia 2011

Més enllà d'una reflexió sobre la imatge en l'art contemporani, l'obra de Mabel Palacín també brinda l'oportunitat que en l'art es pugui reconstruir un ús de les imatges.

© Institut de Formació Contínua - Universitat de Barcelona C/ Ciutat de Granada, 131 - 08018 Barcelona - Espanya Tel. +34 93 403 96 96 - Telèfon d'Informació: +34 93 309 36 54

• BBVA