L'ABC de Finances per a Tècnics no Financers ...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

L'ABC de Finances per a Tècnics no Financers d'Indústries Farmacèutiques o Biosanitàries. Coneixement Necessari de Qüestions Financeres

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

21/10/2021 - 22/10/2021

Modalitat

de 9 h a 13.30 h

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Familiarització amb els principals temes financers, principalment a les àrees de pressupostos, decisions d’inversió, control de despeses, costos de producció, criteris comptables, ratis financeres i altres indicadors. S’inclou l’auditoria interna i externa.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

COMPABILITAT: OBJECTIU I EINES

9.00 h a 9.30 h

Introducció i adaptació d’objectius amb base en l’aportació rebuda dels participants en el curs.

9.30 h a 10.30 h

Conceptes bàsics de la comptabilitat. Normatives existents.

10.30 h a 10.45 h

10.45 h a 12.15 h

Comptes anuals, balanç i compte de pèrdues i guanys. Auditoria interna i externa: implicacions.

12.15 h a 12.30 h

12.30 h a 13.30 h

Casos pràctics i clarificació de dubtes.

Programa detallat segon dia

GESTIÓ PRESSUPOSTARIA, CRITERIS D’INVERSIÓ EN ACTIUS, COMPTABILITAT DE COSTOS. RESUM TEMES CLAU DEL CURS.

9.00 h a 10.30 h

Pressupost: Objectius, elaboració i tècniques de control pressupostari.

10.30 h a 11.00 h

Exemples pràctics i clarificacions de dubtes.

11.00 h a 11.15 h

11.15 h a 11.30 h

Criteris d’inversió en actius.

11.30 h a 12.45 h

Comptabilitat de costos.

12.45 h a 13 h

13 h a 13.30 h

Resum de temes més importants del curs relatius a la relació amb el Departament de Finances i precs i preguntes.

Destinataris

Tècnics no financers (farmacèutics, químics, biòlegs, enginyers, etc.) d’indústries farmacèutiques i afins de les àrees de producció, qualitat, enginyeria i manteniment, magatzems, registres i R+D.

Coordinació

Sr. Joaquim Ferrándiz Vila
Director financer retirat amb 30 anys d’experiència a la indústria farmacèutica, llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials.

Ponents

Sr. Joaquim Ferrándiz Vila
Director financer retirat amb 30 anys d’experiència a la indústria farmacèutica. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials.

Sr. Miquel Novell Muixi
Director financer i controlador retirat amb 30 anys d’experiència en la indústria farmacèutica. Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per l’ESADE.

Sr. Fco. Javier Belsa Colina
Responsable de costos a Siegfried (abans Alcon a Grupo Novartis). Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials, Postgrau en Dret Tributari per la Universitat Abad Oliba, Màster en Finances a l’ESADE i Màster UB Plans i Fons de Pensions.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: