Actualització d'Estratègies per a les Avaluac...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Actualització d'Estratègies per a les Avaluacions Toxicològica i de Risc de Nitrosamines a APIS i Productes Farmacèutics

Cursos en industria farmacéutica 2023

Dades bàsiques

Hores

3,5

21/3/2023

Modalitat

De 9:30h a 13:30h (3,5 hores)

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

La presència de nitrosamines com a contaminants de potència toxicològica elevada en principis actius i productes farmacèutics és una problemàtica que s’ha identificat recentment. Per aquesta raó, el nombre de publicacions i investigacions relacionades s'ha incrementat de manera significativa durant els últims anys, amb l'objectiu de definir estratègies vàlides per a l'anàlisi de riscos, l'avaluació toxicològica i el control d'aquestes impureses en principis actius i productes farmacèutics. A més, els requisits reguladors també evolucionen a mesura que augmenta el coneixement d'aquest tipus d'impureses al sector.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Guia ICH M7 i control d'impureses ADN-reactives (mutagèniques)

Evolució i situació actual dels requisits reguladors per al control de nitrosamines en principis actius i productes farmacèutics.

Avaluació toxicològica d'impureses nitrosamina.

Mecanisme d’acció i relació estructura-activitat. Estimació de la potència cancerígena.

Límits TTC (Threshold of Toxicological Concern) i AI (Acceptable Intake) per a nitrosamines.

Estimació i càlcul d’Acceptable Intake (AI) per a impureses nitrosamina sense dades toxicològiques.

Control de nitrosamines durant la producció de principis actius farmacèutics.

Destinataris

Professionals de la indústria farmacèutica de les àrees de R+D, Regulatory Affairs, Toxicologia.

Coordinació

Sra. Raquel Bou Bosch
Managing Partner & Regulatory Toxicologist (Annion).

Ponents

Professionals de la indústria farmacèutica.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: