Aplicacions Mòbils en l'Àmbit de la Salut, só...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Aplicacions Mòbils en l'Àmbit de la Salut, són Productes Sanitaris?

Cursos en industria farmacéutica 2022

Dades bàsiques

Hores

3,5

31/3/2022

Modalitat

De 9:30h a 13:30h (3,5 hores)

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Presentació

Els fabricants i desenvolupadors d’aplicació la utilitat de la qual és l’ús mèdic ha de complir amb els requisits reguladors per comercialitzar aquestes aplicacions, com obtenir el Marcat CE de software sanitari a la Unió Europea.

Comprendre i identificar la normativa necessària per a l’autorització d’una aplicació sanitària com productes sanitaris.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

9.30-10.15h: Aplicacions de salut i la seva regulació a Espanya.

10.15-11h: Aplicacions mòbils en l’àmbit de la salut.

11-11.30h: Pausa

11.30-12.15h: Desenvolupament d’una aplicació mòbil en l’àmbit de la salut.

12.15-13h: Exemple d’una aplicació mòbil: marcat CE de productes sanitaris.

13-13.30h: Espai obert a preguntes i respostes.

Destinataris

A totes les empreses del sector dels productes sanitaris o de medicaments, tant per al departament de registres com per a altres responsables del compliment de la normativa (fabricants, representants autoritzats, importadors, distribuïdors.)

Coordinació

Sra. Cristina Batlle
Cap de l’Àrea de Sanitat a Catalunya. Delegació del Govern a Catalunya.

Sra. Sonia Juan
Head Regulatory Affairs en Boehringer Ingelheim.

Ponents

Sra. Jovi Mateo
Corporate Marketing Customer Engagement Advisor; Ferrer.

Sr. Josep Mª Teixidor
CEO Sixtemia Mobile Studio.

Sra. María Jesús Salido Rojo
CEO i Co-Founder. SocialDiabetes.

Sra. Margarita Martín
Cap d'Àrea de Control de Mercat del DPS (AEMPS).

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
• AEFI (Associació Espanyola de Farmacèutics de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: