Avenços en la Indústria Farmacèutica de les N...

Afegir a favorits
Indústria farmacèutica

Avenços en la Indústria Farmacèutica de les Noves Tecnologies: Indústria 4.0, Big Data, Intel·ligència Artificial i Tecnologies Cloud

Cursos en industria farmacéutica 2021

Dades bàsiques

Hores

25/11/2021 - 26/11/2021

Modalitat

de 9:00h a 13:30h

(El preu inclou les taxes administratives de la Universitat de Barcelona)

Matrícula oberta

Proporcionar una visió clara de:

• Donar una visió suficient dels fonaments de les noves tecnologies Industry 4.0, Big Data, intel·ligència artificial i tecnologies Cloud que ja han arribat a la Indústria Farmacèutica i que condicionaran sense dubte el futur, en especial la competitivitat.
  • Mostrar els aconseguiments als quals s’ha arribat en algunes de les companyies farmacèutiques que ja les estan aplicant, com hi han arribat i quins beneficis han obtingut.
  • Com pot una companyia iniciar-se en l’aplicació d’aquests conceptes als requeriments que ja són actuals i que requereixen tractament de gran volum de dades com poden ser: confecció contínua dels PQR, millora contínua, revisió de l’espai de disseny, verificació contínua del procés, transferència del coneixement, etc.
  • Eines adequades per a l’aplicació de les citades tecnologies i el tractament del Big Data.

Acreditació acadèmica

Certificat d'Assistència per l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona.

Programa detallat primer dia

9.00 h – 9.20 h

Benvinguda i introducció a Pharma 4.0.

9.30 h – 10.20 h

Plataformes per a la Transformació Digital i l’Optimització de la Producció.

10.30 h – 11.20 h

Digitalització de la informació relativa al procés: gestió de riscos i dades per a CPV.

10.30 h – 12.30 h

Aplicació de la Intel·ligència Artificial a un assecador de llit fluid per a l’optimització del procés.

12.40 h – 13.30 h

Fabricació API en procés continu: Productivitat, automatització i GMP.

Programa detallat segon dia

9.00 h – 10.45 h

Taller de treball sobre “Plataforma per a la Transformació Digital”, primera part.

10.45 h – 11.15 h

Descans.

11.15 h – 13.00 h

Taller de treball sobre “Plataforma per a la Transformació Digital”, segona part.

13.10 h – 13.30 h

Taula rodona entre ponents i alumnes.

• Directors de planta.
  • Directors tècnics.
  • Directors i tècnics de qualsevol dels departaments tècnics de la Indústria Farmacèutica, especialment als de: R+D, producció, logística i qualitat (QC i QA).

Coordinació

Sr. Jesús E. Beneyto Puchades
Director associat de CAYBEN Y ASESORES S. L.

Ponents

Per ara, a l’espera de la confirmació d’altres persones que s’han contactat, es compta amb la participació confirmada de:

Sr. David Tronchoni
Chief Executive Officer de EDINN (Fabricant de plataformes digitals).

Sra. Alicia Tebar
Founder and principal consultant, QBD PS.

Sr.
Roberto Barriga
IT Business Partner Industrial & QA, Almirall.

Sr. Miquel Romero
QA senior manager pharma sites, Almirall.

Sra. Mª Isabel Bayod
Responsable IS/IT. Tereos Starch & Sweeteners Iberia SAU.

Sra. Elena B. González
Responsable de Garantia de Qualitat. Tereos Starch & Sweeteners Iberia SAU.

Descomptes

Amb la voluntat de facilitar-te l’accés a la formació, t’oferim la possibilitat d’aplicar descomptes en el moment de fer la matrícula. Els descomptes poden variar segons el tipus d'estudis o la titulació que vulguis cursar i el nombre de crèdits del programa en el qual et vols matricular, el col·lectiu, i la comunitat a la qual puguis acreditar la condició de beneficiari.

Posa’t en contacte amb nosaltres a través del formulari que trobaràs a la fitxa de la pàgina web i t’informarem àmpliament dels descomptes i facilitats de pagament que posem al teu abast.

COL·LECTIUS AMB DESCOMPTE:

• Alumnat o exalumnat de la Fundació IL3-UB.
  • Alumni UB amb quota màster.
  • Col·legis, associacions professionals i altres entitats.
  • Col·lectius amb descompte matrícula corporativa o entitat col·laboradora.
  • COFB (Col·legi Oficial de Farmacèutics de Barcelona). 50% de descompte.
  • AEFI (Asociación Española de Farmacéuticos de la Indústria). 20% de descompte.

A més a més, disposem de descomptes específics i per altres col·lectius. Pots ampliar la informació al següent enllaç

Recorda confirmar, en el moment de validar la teva matrícula, si ets beneficiari d'algun dels nostres descomptes. L’aplicació dels descomptes no té caràcter retroactiu. Per poder beneficiar-te de qualsevol descompte ofert per l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona hauràs d’acreditar degudament que ets beneficiari abans de l’inici del curs. Si tens qualsevol dubte, no dubtis a consultar amb una de les nostres assessores.

La majoria dels nostres programes (tan presencials com en línia) compleixen els requisits per ser bonificats a través de la Fundació Tripartida. Si desitges més informació per tramitar la bonificació per a la teva empresa, consulta amb la teva assessora en el moment de formalitzar la matrícula.

Condicions:

• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
  • Els descomptes no són acumulables.
  • No s'aplicaran descomptes una vegada iniciat el curs.
Sol·licita informació
FUNDACIÓ INSTITUT DE FORMACIÓ CONTÍNUA DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA com responsable del tractament tractarà les teves dades amb la finalitat d'atendre la teva petició. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional y detallada a la nostra Política de Privacitat
He llegit i accepto les condicions esmentades a la Política de Privacitat sobre el tractament de les meves dades per gestionar la meva petició sobre el curs de la convocatòria vigent i de futures.
Vull rebre informació respecte d’altres programes, activitats i serveis relacionats.

IL3-UB. Institut de Formació Contínua

Adreça: